"AGAMA" ASG Team

Witaj na forum maniaków airsoftu Wolsztyn i okolice

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-11-22 23:37:43

Maxiimov
Airsofter
Skąd: Jerzykowo
Dołączył: 2017-11-22
Liczba postów: 17
AndroidChrome 62.0.3202.84

Witam serdecznie :)

Witam wszystkich, którzy zdecydowali się przeczytać moje powitanie :D

Myślę, że krótka notka o sobie będzie dobrym pomysłem na rozpoczęcie. Jestem, myślę, że może nawet trochę za młodym fanem airsoftu (13 lat...), ale nie zniechęca mnie to i serwisy typu WMAsg.pl przeglądam z równym lub nawet większym zainteresowaniem z jakim w latach dziecięcych oglądałem Klub Przyjaciół Myszki Miki. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w świecie airsoftu, ponieważ jedyne strzelanki w jakich brałem udział odbywały się w trakcie dwóch obozów na których byłem w zeszło i tegoroczne wakacje, ale mam nadzieję to zmienić za pośrednictwem tego Teamu (jeżeli jednak nie spełniam wymagań wiekowych tej drużyny, chociarz nigdzie takowych zapisanych nie widziałem, to byłbym wdzięczny gdyby ktoś raczył mnie o tym poinformować). Początkowo chciałem zostać Airsoftowym Sniperem, posiadam replikę L96 od firmy Well (tak, wiem, że nie należy do najlepszych ale lepsze to niż nic), aczkolwiek nie wykluczyłem przy tym innych, że tak to ujmę, "kierunków". Oprócz wyżej wymienionej posiadam też elektryka CM.518, a jako broń drugorzędną noszę (być może trochę za mocny) rewolwer Ruger Superhawk, a jego zamiennikiem jest STI Duty One od firmy ASG (niestety aktualnie niesprawny - uszkodzone uszczelki). Ostatnią moją repliką jest sprężynówka G36C, aczkolwiek jako, że jest jaka jest (chodzi mi o to, że jest sprężynowa) służy mi wyłącznie do strzelania do celu dla zabicia nudy. Na polu posługuję się pseudonimem "Archanioł". I tak, po chyba piętnastu minutach pisania doszedłem do końca. Mam nadzieję, że przedstawiłem się w wystarczającym stopniu, aby dało radę przynajmniej powierzchniowo mnie poznać i również dziękuję wszystkim, którzy po tylu liniach gadania o dzieciaku